Rower

różne tematy

Rower

Postautor: kacpi88 » czw cze 14, 2018 1:14 pm

Ej ludzie
takie pytanie, chciałbym troche aktywniej spędzić te wakacje, padło na rower . Odłożyłem troche grosza jaki rower kupić?? Kolega polecił mi https://www.pmbike.pl/trek-domane-al-3-2018 co o tym myślicie? Warty ceny? Przyznam ze chce zrobić wycieczkę wiec licze sie że rower musi być dobry a jak dobry to nie tani :D
kacpi88
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 8
Rejestracja: śr sty 11, 2017 2:18 pm

Re: Rower

Postautor: Trolley » wt sie 21, 2018 1:57 pm

Witam Cię!
Generalnie nie znam się aż tak dobrze na markach rowerów. Przeglądając wpisy na różnych forach można wywnioskować, że za rower który ma służyć długo i będzie często używany, lepiej zapłacić więcej. Producenci często nie uznają reklamacji chociażby na uszkodzoną ramę. Warto więc najpierw zapoznać się z warunkami reklamacji żeby w razie powstania wady, móc bezproblemowo zgłosić to producentowi. Poszukaj też informacji na specjalnych forach rowerowych, tam znajdziesz dużo bardziej doświadczoną ekipę.
Szukasz wsparcia prawnego? Dowiedz się, na jakiej zasadzie funkcjonują kancelarie odszkodowawcze.
https://www.zgloszenie-szkody.pl/poradnik/kancelaria-odszkodowawcza,376
Trolley
 
Posty: 1
Rejestracja: wt sie 21, 2018 12:37 pm

Re: Rower

Postautor: Negron » pt gru 20, 2019 1:56 am

Dobry i tani rower też można znaleźć. Trzeba jednak trochę poszukać najlepszego rozwiązania.
Nie wzbijaj się nadzieją wysoko jak ptak, bys nie musiał pełzać jak robak
Awatar użytkownika
Negron
Zasłużony Forumowicz
Zasłużony Forumowicz
 
Posty: 30
Rejestracja: pt cze 14, 2019 5:04 pm

Re: Rower

Postautor: edward377 » śr sty 15, 2020 10:04 am

Ja mam taki ładny rower że każdy mi zazdrości.Dałem za niego bardzo dużo pieniędzy.
edward377
 
Posty: 1
Rejestracja: śr sty 15, 2020 10:01 am

Re: Rower

Postautor: Tomaszimprezowy » ndz lis 14, 2021 9:40 am