Dobra organizacja eventu

różne tematy

Dobra organizacja eventu

Postautor: daryl.douglas » pn lis 27, 2023 7:16 pm

Kluczowym elementem pozostaje zapewnienie bezpieczeństwa już podczas samego spotkania czy wyjazdu. Konieczne jest więc spełnienie podstawowych wytycznych dotyczących zabezpieczenia pracowników – czyli dostępu do apteczki pierwszej pomocy oraz obecności pracowników przeszkolonych z udzielania pierwszej pomocy. Organizowaliście taki event?
Awatar użytkownika
daryl.douglas
 
Posty: 2
Rejestracja: pt mar 12, 2021 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Dobra organizacja eventu

Postautor: cheyenne.ziemann » pn lis 27, 2023 7:18 pm

Skuteczna komunikacja i nadzór są niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom wyjazdu integracyjnego. Warto ustalić jasne zasady komunikacji między uczestnikami i opiekunami, a także wyznaczyć punkty kontaktowe. Regularne sprawdzanie obecności uczestników i utrzymywanie kontaktu w trakcie wyjazdu pomoże w monitorowaniu sytuacji i szybkiej reakcji na ewentualne problemy.
Awatar użytkownika
cheyenne.ziemann
 
Posty: 1
Rejestracja: pn lis 27, 2023 7:17 pm
Lokalizacja: Warszawa


Wróć do Wszystko inne, ale trochę związane...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości