Porządek na forum!

Właśnie wróciliśmy z Dębek i po wielu rozmowach z różnymi ludźmi (czasem do wczesnego rana:) postanowiliśmy m.in. zrobić porządek z forum. Wbrew pozorom nie jest to wcale łatwe.
po pierwsze: od teraz wyrzucamy i nie przyjmujemy postów dotyczących konfliktów lokalnych w Dębkach. Wpisy obrażające niektórych mieszkańców i właścicieli biznesów w Dębkach pojawiają się w najróżniejszych miejscach na forum (co ma miłość w Dębkach do tego, że ktoś komuś podrzucił śmieci na działkę). Poza tym czy miłośnicy Dębek z całego świata naprawdę muszą o tym czytać?
Po drugie: już niedługo, ale jeszcze nie w tej chwili musimy uporządkować opinie o kwaterach, pensjonatach, domkach itp. I tu prośba do Was. Potrzebujemy rad i pomysłów jak to zrobić.
Problem jest w braku standardu ocen i niezrozumienia pewnych spraw przez turystów.
Przykład 1: Willa XXX otrzymuje opinię "fatalne warunki, ciasne pokoje, a właścicielom się w głowie poprzewracało bo chcą zapłaty w dniu przyjazdu"
Przykład 2: "Sprawdzcie lepiej przed przyjazdem do pensjonatu YYY, czy na pewno macie rezerwację, bo nas oszukano"
I co myślą czytający te wpisy? - lepiej tam nie jechać. Tymczasem prawda jest taka, że: (przykład 1), willa XXX ma naprawdę duże i bardzo dobrze wykończone pokoje z nowiuteńkimi telewizorami lcd w każdym, a normalne jest to, że opłata pobierana jest w dniu przyjazdu (przynajmniej w większości obiektów noclegowych w Dębkach).
A w przykładzie 2, właścicielka pensjonaty YYY wydzwania, pisze SMS przez 2 tygodnie, aby ten kto zarezerwował pokój potwierdził swój przyjazd. Mija pierwszy dzień zarezerwowanego pobytu, a klienta nie ma. Właścicielka wynajmuje pokój komuś innemu. Po 2 dniach klient dzwoni do obiektu, że ma zamiar przyjechać (nie było z nim żadnego kontaktu przez cały okres). Oczywiście pokoju nie ma, bo został wynajęty. Co robi klient (oczywiście otrzymuje zwrot zaliczki na konto) - pisze posty na forum typu - 'pensjonat YYY oszuści"...
Prosimy o rady, pomysły jak wprowadzić porządek, zachowując pewien obiektywizm?
pzdrv
admin debki.pl
po pierwsze: od teraz wyrzucamy i nie przyjmujemy postów dotyczących konfliktów lokalnych w Dębkach. Wpisy obrażające niektórych mieszkańców i właścicieli biznesów w Dębkach pojawiają się w najróżniejszych miejscach na forum (co ma miłość w Dębkach do tego, że ktoś komuś podrzucił śmieci na działkę). Poza tym czy miłośnicy Dębek z całego świata naprawdę muszą o tym czytać?
Po drugie: już niedługo, ale jeszcze nie w tej chwili musimy uporządkować opinie o kwaterach, pensjonatach, domkach itp. I tu prośba do Was. Potrzebujemy rad i pomysłów jak to zrobić.
Problem jest w braku standardu ocen i niezrozumienia pewnych spraw przez turystów.
Przykład 1: Willa XXX otrzymuje opinię "fatalne warunki, ciasne pokoje, a właścicielom się w głowie poprzewracało bo chcą zapłaty w dniu przyjazdu"
Przykład 2: "Sprawdzcie lepiej przed przyjazdem do pensjonatu YYY, czy na pewno macie rezerwację, bo nas oszukano"
I co myślą czytający te wpisy? - lepiej tam nie jechać. Tymczasem prawda jest taka, że: (przykład 1), willa XXX ma naprawdę duże i bardzo dobrze wykończone pokoje z nowiuteńkimi telewizorami lcd w każdym, a normalne jest to, że opłata pobierana jest w dniu przyjazdu (przynajmniej w większości obiektów noclegowych w Dębkach).
A w przykładzie 2, właścicielka pensjonaty YYY wydzwania, pisze SMS przez 2 tygodnie, aby ten kto zarezerwował pokój potwierdził swój przyjazd. Mija pierwszy dzień zarezerwowanego pobytu, a klienta nie ma. Właścicielka wynajmuje pokój komuś innemu. Po 2 dniach klient dzwoni do obiektu, że ma zamiar przyjechać (nie było z nim żadnego kontaktu przez cały okres). Oczywiście pokoju nie ma, bo został wynajęty. Co robi klient (oczywiście otrzymuje zwrot zaliczki na konto) - pisze posty na forum typu - 'pensjonat YYY oszuści"...
Prosimy o rady, pomysły jak wprowadzić porządek, zachowując pewien obiektywizm?
pzdrv
admin debki.pl